50+ disco till Åland

Har varit på två tidigare 50+ kryssningar och det har varit jättetrevligt så nu blev det en ny tur. Förut var vi tre tjejkompisar men nu hade jag bytt ut en med två nya. Nya och nya, det är damer jag har känt i många år och vi har blivit sanna vänner. De hade inte varit på kryssning på flera år så de hade det hur trevligt som helst. Bytt ut den ena, ja ibland upptäcker man att inte alla vänner är pålitliga och då skippar men dem förr man har inte tid med människor som ger en dålig energi. Den andra från förra kryssningar var med men även den personen är ute ur mitt liv då hon har gjort mig enormt besviken. Inte mer ska diskuteras här utan, de vänner jag har är vänner jag trivs med och kan vara ärlig mot och de kan vara ärliga mot mig. Livet går vidare och jag trivs med de vänner jag har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0