14 dagar kvar

Sen bär det hemåt till Täby igen och vardagen ett tag. Men än är jag här och det är bara så skönt. Värmeböljan är över och det är så bra. Sista veckan visste jag inte var jag skulle göra av mig, mitt sovrum var som en bastu. Dock hade jag fina turer bl a till en kusin 18 mil härifrån. Ja g var där en långhelg och hon och jag har verkligen funnit varandra. Vi har mycket och prata om men vi har diametral olika politiska åsikter, dock respekterar vi varandra så det blir aldrig dålig stämning. Det fina var när vi lördag kväll drog på en festival i närheten där vi träffade kusin nr tre. Det blev en underbar kväll och natt tillsammans. Musik och god mat och sen vandra hem i natten till våra campingrum. Ljuset och solen mitt i natten här uppe i nord blir så magisk. Hemma hos brorsan igen var det bara att sitta still på terrassen men jag var även på stranden längs Tanaälv och vandrade och vadade i vattnet. Det har varit så fina kvällar med höga temperaturer så man ska inte klaga men i dag sjönk temperaturen och det blev bara fint att gå på hjortronjakt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0