Jobbar just nu

Efter drygt två år som pensionär och njutit av ledighet, resor, umgänge med släkt och vänner och förstås jobb för Stadsmissionen så kände jag för att få jobba lite igen, Jag är röstmottagare i förtidsröstningen och detta i princip varje dag fram till valet. Har jobbat nu fem dagar och det är kul och intressant. Jag möter nya röstmottagare varje dag och förstås väljare av alla de slag. I dag kom det in en dam på hel 98 år, så fantastisk och få träffa henne. Efter valet 9. sept så blir det vila ut ett tag för visst märks det att man är helt slut efter ca sex timmars jobba där man förstås går en hel del, hjälper folk tillrätta men även får sitta ner och ta emot valkuverten och kolla leg och röstkort Så i morgon är det dags igen och möta väljarna.


Kommentarer
Jessica Högberg

Vilket roligt extra jobb!!

Svar: Hej, ja det var en ny erfarenhet. Blir det nyval så ställer jag upp igen
Bodil

2018-09-03 @ 11:13:59
URL: http://lchftrollet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0