Snart slut på veckan

Nu är jag igång på gymmet. Har redan varit på två vattenjympa, så underbart. Även en dag på gåbandet, crosstrainer och en runda på olika apparater. Helt slut. Inte nog med det så tog jag och en kompis en promenad runt Rönningesjön torsdag, hela 7 km. Sen hem till henne och en kopp te och en skiva Lingongrova. Hann även med en lunch med tidigare kollega på Novair och efteråt så gick jag upp på kontoret och fikade. Det är kul att hälsa på tidigare kollegor men jag konstaterar bara att det är skönt att lämna och dra hem. Jag har ingen längtan tillbaka, de har inte speciellt roligt där längre. I dag jobbade jag på Klaragården och sen träffade jag sonen på en sen lunch i Kungshallen. Våra lunchar är så outstanding. Han är så klok, så kunnig i det mesta och vi har de fantastiska samtalen. Kom hem sent och nu väntar lite TV koll och en väninna ringde så nu får jag lite sällskap. Härlig vecka och jag har söndag kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0