Bara en och en halv vecka kvar

Har haft mycket folk omkring mig senaste veckorna. Först kom god väninna ner på fem dagar och vi hade mycket trevliga saker som, mycket vandringar, busstur till Maspalomas och vandring längs stranden, vi har gått till gamla stan i Las Palmas, över en mil blev det. Vi var uppe vid korset en blåsig dag och vi fann vårt tapas ställe och så ginbaren Gingers förstås. Se dök min kusin och hans fru från Tromsö och vi var ute två kvällar och käkade och tog några drinkar. Så mysigt att träffa dem här nere. Sen har det blivit mycket crew från och till och flera som jag har haft mycket kontakt med tidigare. Men sen i går är jag själv och det är karneval för fullt så det känns lite trist att gå själv. Gå har jag gjort mycket det är nästan en mil i genomsnitt varje dag. Saknar mina barn såklart men har pratat med dem i telefonen. Ska bli skönt att komma hem men inte till vintern. Här har vädret varit upp och ner men ändå så mycket bättre än snö och kyla. Ska bli bra väder nu i denna veckan så hoppa på mycket sol.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0