Kunde ha badat i älven

Jag har tv väskor med varma kläder, tröjor. träningsbyxor, turbyxor och regntäta jackor och så mina vandringskängor. Jag har inte använt något av detta hittills. Däremot har jag inte mycket sommarkläder och definitivt ingen baddräkt. I torsdags blev det baddag med kusin och hennes barnbarn i den fina Tanaälven men jag fick bara vandra i vattnet som var varmt och skönt. Det är sommar och varmt här norr om polcirkeln, Okey det regnade hala dagen i dag och det var skönt men om några dagar är det sol igen men till mer humana temperaturer så jag kommer mig till fjällen och får njuta mer av den fantastiska natur som finns. Men redan i morgon hoppas jag kunna ta med brorsans jyckar på en tur i naturen. Ska bli jätteskönt.


Kommentarer
Elisabeth

Varför inte nakenbad? Det skönaste som finns ... o där uppe lär du väl kunna vara ensam på stranden vid någon tidpunkt :D

2018-07-23 @ 07:31:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0