Tomt i huset igen

Idag körde jag ut dottern till Arlanda då hon skulle hem till München. Mitt i Sveriges VM match for vi iväg men konstaterade att man fortfarande kan lyssna på radio. Innan hon for hann hon med att måla om ett skåp i gästtoaletten. Hon är helt otrolig på att fixa. Hon har målat om nästan varenda rum i radhuset och även några väggar utomhus. I går var vi på turkisk spa Hamam och sen drog hon till stan och några kompisar. På kvällen möttes vi i Täby Centrum där även sonen kom och vi käkade libanesisk. Jag älskar dessa sällsynta träffar jag får med båda mina barn samtidigt. Efteråt gick vi förstås och kollade på fotbolls VM, fotbollstokiga är vi alla tre. Jag gillar när hon kommer hem och det blir liv i huset med vänner och nu en trevlig pojkvän. Sen blir det tyst och det är helt ok det med, jag är ju van.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0