Äntligen gymmet

I går kände jag mig nästan helt frisk så då tyckte jag det var dags. Jag tog bilen till gymmet och skrev in mig. Det är ett år sen senast så det var på tiden. Det är mitt gamla gym som jag trivs med och där finns allt jag vill göra. Ska anmäla mig till vattenjympan nästa vecka och verkligen komma i gång. Jag stannade i två timmar i går och provade lite av varje. Mycket nytt, speciellt vid gåband och cykel. Nya digitala skärmar där man till och med kunde kolla på Facebook! Storskärmar med filmer från vandringsleder i Canada och Chile t ex. Nu när det är mörkt tidigt och kallt så frestar det inte med långpromenader så gymmet är ett bättre alternativ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0