Börjar bli ett träningsfreak

Jag saknade ju mitt gym när jag var i Palma i över tre veckor så när jag började gå till gymmet igen i måndags har det varit full fart. Det blev först vattenjympa i måndags och även zumba på kvällen. I tisdags spinning, i onsdags zumba oc sen spinning igen i torsdags. Idag hade jag bokat mig först på seniorjympa och sen vattenjympa. Men när jag kom hem i går kväll efter spinningen då kända jag inte för att vara på gymmet kl 1000 till seniorjympan så jag avbokade den. Det blev endast vattenjympa och nu blir det ledigt lördag och söndag. På måndag och tisdag är det jobb på Klaragården så då hinner jag med något pass på kvällen. Ska nog ändå ta någon dag ledigt mitt i veckan, jag börjar bli lite för beroende. Men jag gillar mitt gym väldigt mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0