Hemma igen

Har varit hemma en dryg vecka . Resan genom Finland och Sverige gick jättebra. Det blev en övernattning på Scandic i Luleå. Många undrar alltid över att jag orkar köra ca 180 mil på två dagar.
Jag har kört denna sträcka så många gånger sen redan på 80-talet och eftersom jag nu har kört upp varje sommar så känns det inte så betungande. Trots ryggproblemen gick det jättefint.
Väl hemma så blev det besök hos läkaren och diagnosen var ryggskott. Behövde inte röntgas utan detta går över efter ca 4-6 veckor sa läkaren och jag börjar tro henne för redan nu nästan fyra veckor sen så känns det bätre och bättre. Jag får till och med gå på gymmet igen och göra vissa pass.
Men första veckan var tråkig, jag var hemma och tog det lugnt fast rörde på mig en del som jag ska göra enligt doktorn. Fick en mysig middag med sonen och nu i helgen lite fika med vänner. Nästa vecka är jag nog mer på banan igen känns det som. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0