Det blev midsommar i St Annas skärgård

En hel vecka fick jag fira midsommar med goda vänner. Vi var tre stycken som åkte ner redan onsdag innan och fick en en fin kväll tillsammans. Sen började det dyka upp många fler så det blev en stor grupp både vuxna och barn. Jag gillar när det är vuxna i olika åldrar, då blir det mycket intressanta diskussioner. Stugorna ligger vid vattnet och sommarkvällarna blev underbara med ljuset som skifter från kväll till kväll.  Stugorna ligger inte så långt från Valdemarsvik så där var vi några gånger och handlade och käkade glass. En mycket charmig liten stad. Jag är så glad jag får hänga med till detta fina ställe.
Nu har jag varit hemma en vecka som bara har rusat i väg som vanligt. Det är dags att börja packa för resan norröver.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0