Sista gästen har åkt

Nu är det bara två dagar kvar som jag spenderar själv här i Palma. Det har ju varit superfint och varmt sen i torsdags så jag tog en långpromenad idag. Det är så härligt att gå längsmed hamnen och till en strand en bit bort. Där blev det lunch i solen på mysig restaurang. Sen tillbaka till katedralen och en promenad hem genom smala gränder. Jag är nöjd med mina Palmaveckor och för inte att tala om den fina lägenhet jag hyr. Mina vänner och jag har verkligen njutit av den efter våra långa utflykter. Turen till Illetes beach med den sista väninnan som kom på besök blev helt fantastisk. Vädret var superfint. Sen har det blivit mycket tapas på olika restauranger och det roliga är att man har fått några favoriter man besöker flera gånger. Hit kan jag åka tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0