Snart i väg

I morgon åker jag till Mallorca på tre och en halv vecka. Ska bli så skönt med värme runt 20 + och ljust lite längre än hemma än så länge. Så kul att Maria min exkollega och vän åker med redan i morgon. Hon stannar fem dagar. I onsdags bjöd hon med mig på filmpremiär av filmen Kapernaum. En intressant film om syriska flyktingar och deras liv i läger i Libanon. Mycket bra film om hur svårt människorna har det som flyktingar. I går blev det sista spinningen innan resan. Jag verkligen gillar spinning. Man har en stor skärm framför sig och inbillar sig att man cyklar i Egypten, Santorini och flera andra platser. 45 min går på nolltid och man är svettig och mår bra. Nu får det bli promenader och några powerwalk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0