Dottern hemma

Hon kom för att fira en kompis som tagit sin examen. Jag var även bjuden, det är en tjej jag känner mycket väl från när de gick i skolan tillsammans och även spelade fotboll.  Men först fick vi en fin mamma-dotter kväll med gemensam gjord middag och sen mycket snack. Hon bor ju i München så vi ses ju inte mer än ca fem gånger per år och det är bättre med samtal runt ett middagsbord än per telefon. Vi har mycket att prata om, hon är en mogen och klok tjej och  lever som hon säger ett harmoniskt liv i München med pojkvän, vänner jobb och fotboll.  Jag är glad för hennes skull. Vi fick även en lunch med hennes bror såklart och sista dagen fick hon tillbringa med sin far.
Nu är det min tur att besöka henne och jag får hitta en tid nu i höst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0