Vilken härlig skön vecka

En hel vecka med så mycket sol och värme. Jag har bara njutit. Dörrarna vidöppna, frukost ute på
terrassen, suttit ute på eftermiddagen och läst. Sen har det ju blivit några turer till stan, bl a lunch på härliga Skrovet vid Årstaviken. Tur jag har en väninna som bor där så jag kommer dit då och då. 
En riktig pärla på Södermalm.  Har även hunnit med ett besök på St Paul och Stadsmissionen. Måste ju hitta nåt nytt "jobb" nu i höst. Fortsätter med kyrkfrukosten som vanligt. Det har blivit konsert på Grönan med Miss Li, hon är helt fantastisk och sen avslutade jag augusti med konsert i Vitabergsparken. Picnic med vänner och så skönt att ha med min fotbollstol, där satt jag skönt och sippade bubbel. Och självklart lunch med sonen på en härlig restaurang vid Lötsjön.
 
Sen  igår är temperaturen mer normal igen för september så igår blev det klippning av (o)gräset och annat pyssel hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0