En känsla av deppighet

Gårdagen blev lugn efter kräftskivan i lördags. Det är så varmt att man är mera utomhus än inne. Sonen ringde och ville jag skulle vara kattvakt denna vecka och det var ju ok eftersom jag inte har några stora planer. Körde till Arninge i morse för att handla inför veckan och i bilen fick jag en känsla av depp. Inget händer just nu. Visst jag är pensionär men jag vill göra saker. Jag kan inte vara med i Stadsmissionen tills vidare och jag vet inte om det blir några kurser i stan jag kan anmäla mig till. Förra hösten hade jag två kurser i veckan och några volontärjobb.Jag vill inte ha några kurser på distans. Har redan svårt att följa med i min Duolingo App och träna spanska.
Inga resor är planerade och jsut nu är det för varmt för att vandra. Ska i varje fall försöka plocka lite blåbär. Ser fram emot mitt  WhatsApp samtsl med barnen i kväll  och gosa med katten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0