Antikroppar checked - ok

Fick till slut ett test och det visade sig att testet var positivt så nu är jag lugn några månader. Stora frågan är ju hur snabbt man kan bli vaccinerat. Jag har ju känt mig frisk  i tre veckor och med positivt test har jag kunnat röra mig mer ute. Har handlat några gånger och  det är ok. Tvättar händer och håller avstånd för det står ju inte precis i pannan på mig att jag har haft corona. Jag märker att folk är mer på tårna nu när de är ute och handlar. 
 
I dag var jag hos frissan och hon har redan haft corona så det var lugnt. Nöjd med klippning och slingning. Mitt hår växer som ogräs.
 
På lördag kommer dottern och då blir det att planera det sista. Kan knappt vänta för jag ser fram emot det så mycket. Hoppas inget strular till sig nu när Tyskland har infört så många restriktioner så kanske flyget inte opererar. Gud förbjude.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0