Barnen i hus

Dottern kom i lördags och vi hann handla det mesta i måndags. Sen hämtade jag sonen med  katt i går så nu är alla installerade. Vi har redan hunnit med att spela spel, och idag blev det att fixa till Jansson och rulla köttbullar, både vegetariska och vanliga.
Fast vanliga är de inte, jag började för flera år sen att blanda i gorgonzola så de smakar jättegott. Dottern var över hos sin pappa på lunch och då tog sonen och jag en promenad med grannens stora schäfer. Den är inte den mest väluppfostrade men sonen är bra på att få ordning på den efter ett tag. Fast när den vrålskäller på allt och alla då brukar jag säga att det inte är vår hund.
De sist klapparna blev inslagna nu i kväll och i morgon ska vi ta det lugnt med promenad och sen hemma med god mat och sen rå om varandra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0