Nostalgi i gömmorna

Man har ju tid över nu i coronatider så jag rotar runt i huset, sorterar, slänger och försöker organisera om lite. Hittade då en fin presentpåse som var full av gamla grattiskort och julkort. Gratulationskort var från min 40 års dag och det var ju 1990. Kollade igenom alla kort och det gav många minnen så nostalgisk blir man helt klart.. 
 
Förnuftet kom i fatt mig häromdagen så jag har skjutit på min operation av gråstarr. Risken för mig är ju att min redan opererade näthinna ska ramla ner igen efter en sådan operation. Jag vill inte hamna på ögonakuten på julafton så jag väntar till januari. 
 
  • Mera nostalgi, jag hade WhatsApp samtal med barnen i går kväll. Det blev lite planering hur vi ska fira jul med matlagning, långa promenader och även ett restaurangbesök. Bra att vara en liten familj denna julen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0