Nu vill jag bara iväg

Gick min söndagspromenad som vanligt i Kyrkbyn. Måste stärka upp mig med min yrsel och svindel så jag vandrar varje dag. Det blev hela 8 km igår och jag var helt färdig när jag kom hem och kunde sjunka ner i soffan. Idag blev det att hämta alla mina glasögon i Täby Centrum så har inte blivit någon promenad men i morgon är det dags igen.
Så plingade det i min telefon och en kusin och hans fru meddeelade att de åker till Las Palmas på lördag och det i hela två veckor.Va jag blev sugen på att åka, jag har ju några till bekanta där nere just nu. Det är faktisk två år sen jag var där senast och jag älskar ju stan med Las Canteras stranden, vågorna, vandra till berget med korset på och kanske ta en buss ner till Playa Ingles för en dag.  
Nu ska jag ta en funderare , jag kan ju åka på en vecka, det räcker långt.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0