Ingen skillnad, november är november

I oktober såg jag inte fram emot november, denna mörka trista månad man ska genomlida inna december med advent, Lucia och julen tar över. Nu sitter jag här med min covid-19 och gör inte så mycket. Fast det hade jag ändå inte gjort även utan corona. Jag hade varit ute och gått förstås innan mörkret kommer på eftermiddagen. Jag hade varit och handlat mat i butiken istället för hemleverans men annars inte så mycket mer. Att svänga runt i köpcenter var ändå inte akutellt, kanske hade jag träffat några av mina vänner. Så november får passera ändå men nu mår jag  så pass bra att jag vågar vara ute och även ta min fika där.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0