Det skjuts lite varstans

Vi lever i ett land där man kan bli skjuten så fort man går ut på torg, gator, köpcenter, ja vart som helst i princip. Nu tycker nog många att jag överdriver. Gör jag det? Eftersom det ändå inte är så många oskyldiga som har träffats hittills.  Sen kan man ju även bli knivstunget när man är ute och går. Tack och lov är det inte så många hittills men ska vi vara nöjda med det? Hur har anhöriga till dessa drabbade personer det? Vilka lidelser förföljer inte de drabbade om de nu överlever? Vi har så lätt att bara  tränga utan detta och fortsätta med våra nog så perfekta liv. Det där att detta inte drabbar mig eller mina i min närhet tycker nog de flesta men det håller inte längre. Vem som helst kan drabbas så länga detta fortgår..  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0