Andra sommaren

Mitt i juli och sommaren rullar på. Jag är hemma och håller på med min pallkrage, tomatplanter och syrenskott. Upptäckte i går att ett skott har dött men det var väl väntat. Får inte heller glömma mina björnbärsbuskar där den ena växer så det knakar och den andra  kämpar för att hålla sig uppe. Hur blev det så här? Att jag bytte från bilresor och andra resor till att bli trädgårdsmästare. Jag har till och med gått med i FB gruppen "Radhusträdgårdar max 500 kvm" där vi delar bilder och råd och tips hur vi ska fixa våra trädgårdar. 
 
Jag skyller väl på Coronan som alla andra. Livet fick en annan vändning för de flesta. Fast nu blir vi vaccinerade och folk flyr landet och även jag ska försöka att ta mig till Norge i augusti. Fick hyra mitt lilla hus igen och det ser jag fram emot- Nu ska jag fortsätta med mina växter och grönsaker och invänta dottern och hennes sambo om någon vecka. Vädret är fint och några kvällar på stan ger guldkant. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0