Även denna sommar

Det blir inga fem veckor i Tana  denna sommaren heller. Pandemin och Norges hårresande restriktioner för inresa stoppar mig. Tror att jag denna gång skulle kunna passera Finland utan problem men karantenehotell i 7 dagar i Tana fristar inte. Fast jag hade inte kunnat åka ändå då min kära dotter kommer hem i juli och det är det viktigaste av allt. Tana får vänta. Som förra sommaren blir det att ta fram mina gröna fingrar. Nu är tomater, paprikar och gurkar planterat. Blommorna är på plats så det är bara att vatnna och vattna. Sen utflykt och lära känna lite mer av Sverige, denna gång Orsa. Ser fram emot det och få umgås med vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0