Det blir en lugn dag i dag.

Ibland är det körigt att vara pensionär. Det har varit full fart hela veckan med religionskurs, jobba på Stadmissionen och smarrig skaldjursmiddag hos väninna på Söder. I går blev det rusning värre. Först hämta bilen vid stationen. Jag kunde ju inte köra hem efter skaldjursmiddagen så en väninna skjutsade mig. Sen efter att ha kört hem bilen bar det i väg till gymmet och spinning. Sen skjutsa annan väninna till verkstan där hon skulle hämta sin bil. Hade glömt köpa en cava till kvällens middag jag skulle på så en sväng inom Täby Centrum för att inhandla det. Sen frågade grannen om jag kunde hålla hennes lilla kattunge sällskap en stund och det var ju bara  mysigt. Sen in till stan för tredje gången denna vecka och middag på Kungsholmen med ex kollegor. Det var mycket att ta igen sen senast vi sågs så jag var inte hemma förrän vid midnatt. Så i dag blir det lugnt, definitivt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0