Har varit utomlands

Det gick lättare än jag befarade när jag drog till München för att hälsa på dottern och hennes sambo. Tack vare vaccinpasset så gick det rätt så elegant. Pandemin påminns hela tiden där för munskydd ska på så fort man reser någonstans och även på hotellet behövdes munskydd. Ovan som jag är så tabbade jag mig några gånger men det gick snabbt att få skyddet på; Jag hade ju en i fickan hela tiden.
Mina dagar med dottern blev så härligt bra som förväntat. Allt från stadsvandring till vandring i bergen hann vi med samt en fotbollsmatch där hon spelade. Sen middagar både hemma  hos dem och på restauran. Jag fick även en frukost ensam med hennes sambo och det var mycket trevligt. Jag är så glad att de har det bra och trivs..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0