Semestern slut och snart är det val

Har landat sen ett tag och tror jag kommer att flyga dit nästa sommar.
Har hunnit med både grillkväll och kräftskiva med vänner och det var härligt att återse dem.
Sen förra veckan jobbar jag med röstmottagning på biblioteket här i Kyrkbyn.
Folk är verkligen på för att rösta. Redan första dagarna var det stort pådrag.
Det blir ett spännande val som förra gången så vi får se hur snabbt vi får en regering. Förra gången fungerade ju Sverige hyfsat bra medan partiledarna sprang in och ut hos talmannen.
 
Har fått in en inneboende, en student från Österrike som var i behov av rum och jag har ju faktisk två att erbjuda. Det är verkligen ett stort behov för rum för studenter.  
Stadsmissionen får vänbta tills jag 'är klar med valet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0