Sommaren rusar förbi som vanligt

Blev jättesjuk på midsommardagen och sen hemma i isolation i två veckor och lite  Mitt i sommaren i juli. Det borde inte hända. Men i dessa corona och omikrontider händer det. Denna gången var jag mycket sjukare än när jag hade den kinesisika Alphavarianten. Om det var den senaste omikronvarianten ja fick så bet den till ordentligt. Nu efter tre veckor mår jag bra igen.
Jag tror inte längre på att covidtest fungerar på omikron. Jag tror inte att de vaccin som vi får nu bitar på de  senaste varianterna av omikron. Jag orkar inte höra på experterna som malar på att man blir ju inte jättesjuk när ma har fått vaccin. Kan de bara fundera ut nya vacciner så kanske jag går på och bli vaccinerat igen. Jag kommer inte ta en femte spruta om de erbjuder den gamla sorten. 
 
Jag har hunnit träffa lite folk senaste veckan, var på en fest i lördags hos väninnas dotter. Dottern och min dotter är god vänner. Blev riktigt lyckad och jag fick träffa två andra väninnor till dottern. de umgicks mycket under gymnasietiden.
 
I går hämtade jag dottern och hennes sambo på Arlanda och nu är de här några dagar innan vi ger oss iväg på den långa resan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0