Mycket släkt och det är kul

Det har varit fina dagar här i nord både superfint varmt men även regn.
Har träffat släkt både på min mor och min fars sidaf. Första helgen hos en kusin som har slagit sig ner i sitt föräldrahem där även två bröder och en syster var på semester. Tre kusiner jag aldrig träffat fick jag träffa nu. Det var mycket trevlig. De hade fixat ett party på logen som blev mycket lyckad. Vi åt kungskrabba, grillat kött och vin. Det blev en intensiv helg med släkten och mera blev det.
Igår var vi några kusiner som ordnade 70 år fest för en annan kusin som hade fyllt i april. Kusiner med partners dök upp, barmbarn och andra vänner. Vädret blev ok, det var lovat regn men vi klarade oss.
Så min en och halv veckas vistelse har gått fort och i dag blev en tur på hjortron myr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0