Begravning i morgon

Nu märks det att åren går och människor man känner dör i olika sjukdomar. I morgon ska jag gå på en begravning till en äldre man, 93 år. Hur  är jag bekant med honom? Han är svärfar till min systerson och jag har träffat honom vid många tillfällen. När jag och min exman gifter oss, hjälpte han oss med maten och fixade tårtan. När jag och barnen gick i 17. maj tåget mot Skansen kom han och hängde med och med en dansk flagga i handen. Sen blev det några träffar vid bröllop, dop, konfirmation och en släktträff. Kan jag gå då undrar jag? Ingen i familien har pratat med mig och heller inte min systerson. Att han dog fick jag veta via Facebook. Jag tänker gå för att hedra honom. Han var en fantastisk god och snäll man. Så får de antingen tycka det är trevligt eller undra vad jag har där att göra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0