Systerträff

Första helgen i juni blev det ny resa, denna gång till Tönsberg där två av mina systrar bor. Ändå är det inte ofta vi tre träffas men nu blev det av hos den ena. Det blev massor med god mat, vin så klart och sen kunde vi tre sitta ute på en balkong och njuta av sommaren. Vi pratade mycket, det var ju länge sen vi träffats vi tre. Det kändes som vi kunne prata om det mesta och kanske komma varandra lite närmare för så har det inte alltid varit.
Helgen blev fin med bra väder och jag fick en lång promenad på söndagen till toppen av Slottsfjället där et stort torn står kvar från vikingatiden. Sen hämtade jag mat på en kinarestaurang. Det har  blivit en tradition att äta kinamat kvällen innan jag kör hem..
Körde hem på måndagen, först med färja över Oslofjorden och sen raka vägen hem. Tog det lugnt och det gick bra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0