Oj det blev vinter snabbt

Tur att jag fixade nya däck för en vecka sen. Bilen är kört in i garaget och tas inte ut för det slutat snöa. Har därför pulsat i snön ner till centrum två dagar i rad och  det har varit skönt fast det snöade..
Vi har ju bästa bageriet/kafeet i centrum och i går var det lunch med en väninna och idag fika med en annan. Så trevliga sammankomster där många ämnen ventileras. Det är så mycket som händer i våra liv fast i mitt rullar det på hyfsat bra. Dottern är tillbaka i München och jobbar och sonen pluggar för fullt. Sen har det skottats två gånger från gränden till dörren och det blir nog mera i morgon så lite motion blir det. Har inte varit på gymmet på fyra veckor då jag varit sjuk men nästa vecka hoppas jag hostan är borta.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0