Dottern redan 31 år

Varför rusar åren så där? För ett år sedan hade vi stort party för henne i Alicante och nu fyller hon igen. Hon var nyss hemma över en helg och den helgen var min bästa på hela hösten.
Att få umgås bara med mina vuxna barn är sån lycka så det kan inte beskrivas. Sonen har jag på nära håll men hon i München sen många år tillbaka. Så de gånger vi träffas är guld värd. Jag tänker på mina föräldrar i norra Norge som hade alla oss barn långt hemifrån. Nu förstår jag att det måste varit jobbigt. Vi kom hem på somrarna och några firde jul med dem. Jag själv var där på julen kanske två gånger i vuxen ålder. Så är det att ha barn och har man lärt dem flyga så kan de flyga långt. Jag är så stolt över mina två barn som är så kloka och empatiska. Det gäller att ge dem kärlek. Fast nu kommer hon hem till jul och vad jag ser fram emot det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0