September försvinner

Dagarna bara går och hösten är här. Fast fortfarande underbara fina dagar att njuta av. Blev en långpromenad i går och fika på Kardemumma med väninna. Jag behöver mina vänner just nu. Det är fortfarande jobbigt med sonens pappas borgång. Jag ska på begravningen på fredag och det kommer bli jobbigt. Lite positivt kommer ändå ut av detta. Sonen har pratat med sin storasyster efter att det varit tyst i hur många år som helst. Det har ju i ca 20 år varit komplicerat mellan far och son så även kontakten med hans systrar blev bruten. Nu tror och hoppas  jag det börjar bli ny kontakt igen. 
Känner att jag inte hinner så mycket. Det är så mycket att tänka och fundera på, så många frågor som rör förlusten av sonens far. Jag har varit ledsen i flera veckor nu så det är tur jag har vänenr att prata med.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0