Det blev ett rent fiasko

En vecka har gått sen min syster och hennes familj var här på kalas för ett av barnbarnen som fyllde 20 år. Det blev ingen lunch, vi träffades inte överhuvudtaget. Min syster hörde inte av sig till vår planerad lunch. Till slut fick jag tag på hennes dotter som verkade inte veta någonting om någon lunch. Min syster ringde till slut, hon hade glömt sin mobil hemma och ett dygn senare kom hon på att använda sin mans telefon. Det verkade inte vara något intresse av att träffa min son och mig varken från min syster, min svåger och deras dotter. Tydligen hade de se<aaaaaaaatt fram emot en helg i Stockholm där en födelsdagsfest var inblandat. 
Jag var så ledsen, så besviken och förstod att varken jag eller min son var något att inkludera i deras vistelse. Så jag har väl  rätt, de gillar mig egentligen inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0