Fredag igen

Började med att ta det lugnt efter Gotland, kände att min lilltå skulle få vila och återhämta sig efter krocken med ett stort paket i  hallen för ca en vecka sen. Fast hade ju tid hos frissan redan i måndags  men det blev ju  att sitta i stolen. Tisdag verkligen helt lugnt i soffan med bok och TV. Onsdag var det dags för spanskakursen i stan. Det var bara att ge sig dit med tåg och buss men fick gå från Stadsbibliotket till Hagagatan. Det kädes i lilla tån. Samma procedur i går tosrdag då det var skrivarkurs på samma ställe så tån fick igen en umgång. Idag var det spinning  på gymmet och det gick bra. Jag behöver ju inte röra tån som tur är. Har tänkt mig en tur till kompisi kväll och lite lätt mat med ett glas vin. Dit brukar jag såklart gå men det fixar jag eller tån inte idag så jag tar bilen. Vatten istället för vin alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0