Nostalgitripp

Jag har genom mitt yrkesliv jobbat i flera flygbolag, tror det är ca 7 st. Det har blivit många kollegor, några av dem vänner, jag har lämnat bak mig när jag har slutat. En del har jag tappat kontakten med och speciellt när de bor på annat håll.
En kollega och vän jag knytit kontakten med igen drog jag med till Grebbestad och Gustavsfors och träffade kollegor vi har umgåtts mycket med genom åren. Det blev en riktig nostalgitripp med så många minnen som dök upp. Jobbar man i flygbranschen är det mycket spännande och intresseanta saker som händer. Man träffar så många människor och från många länder. Jag har jobbat med  andra flygbolag och personer från många olika länder och det ger mycket och man lär mycket.
Vi var nöjda när vi kom tillbaka till Stockholm och kontakten kommer att hållas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0